středa 22. února 2012

What makes me happy for spring ?


Dsc_3094_large
Hair cuff, který musím mít a prostě se pro něj vrátím. Za úžasných 99,- ( fotka verči z myrasp. )

Tato nádherná pudrově růžová kabelka mi bude na jaře dělat radost.
Img_1833_188302465_large
Nevíte kde bych sehnala ear cuff ?

Tumblr_lz0l638dab1r2c6sxo1_500_large
peříčkové naušnice, které opět budou v černé a pudrové


kruhový šátek v pudrově růžové a černé

Tumblr_lxnuytr41g1qevtc6o1_500_large
long curly hair
+

Můžete hádat, co se skrývá v tašce z H&M :)

11 komentářů:

  1. V tašce se skrývají long curly hair? :D (mimochodem to triko je velice zajímavé). Ještě by tam mohl být krokodýl, ale na šedesát procent to bude něco z HM a na zbylých čtyřicet oblečení nebo obuv z jiného obchodu... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je krásná a hair cuff jsem sháněla u nás v H&M a odešla jsem s nepořízenou :(

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ňákej kruhovej šátek by se mi hodil =D

    OdpovědětVymazat
  4. Kde jsi sehnala hair cuff a tu užasnou kabelku.?? Je to naprosto úžasné a ear cuff taky sháním, nějaký stylový.!♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kabelka je naprosto skvělá :) Prozradíš mi kde jí prodávají :P :D ? A to první ani neznám, ale vypadá to na vlasech teda zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že to mám do HM dalekooo :( je úžasná. Ten stál, přesně nevím, kupuje babička :D cca 600,- a je tam 120 tablet :D ale zase to je hooodně kvalitní firma!

    OdpovědětVymazat
  7. to na to ucho jsem viděla v bijjou brigitte, nebo jak se to píše :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych za ně v životě taky tolik nedala :D ale babička to prodává a tak, takže proč si to nenechat od ní koupit :D jak pomáhají zatím nevím, dám pak vědět :D ale jiné výrobky jsou od nich kvalitní a účinné..

    OdpovědětVymazat
  9. Je někdo kdo tu zlatou gumicku nema :D ? ..asi ja...taky ji musim mit:D

    OdpovědětVymazat