čtvrtek 22. března 2012

SPRING 2012

Na pár blozích jsem viděla mnoho inspiračních článků na téma JARO. Co budou nosit na jaře, co se jim líbí apod. Piplala jsem se s tím dlooouho, ale jelikož jsem dlouho nic  pořádného nenapsala, tak jsem se rozhodla, že  to pro vás udělám. NEW IN vyfocené není, protože oblečení je ve špíně. Sakra, musím si na to už vzpomenout! předem se omlouvám za kvalitu a velikost fotek, ale jsou to fotky z HM a jsou tak příšerně nekvalitní!
Moje oblíbená barva je béžová, doslova ji miluju! Top se bude hodit skvěle k balerínkám, které mám. Svetřík už nutně potřebuju a ten svetr je zkrátka úžasnej a cena je ještě lepší!
Ta první košile je doslova dokonalá a žádnou lepší jsem v obchodě neviděla. Mint barva je hitem, ale netuším, jak mi bude sedět. Tato kráska stojí pouhé tři stovky a mají jí ještě v malinové. A béžová "tunika" se mi strašně líbí svým volnějším stylem a rukávy.
Nikdy jsem nebyla fanouškem sukní ani šatů, černé skinny miluju nadevše, ale přece jen jedna černá sukně by se do šatníku hodila, protože je to základ. Pár jsem si jich zkoušela a moc mi nesedí, snad najdu tu pravou.
Šortky to už jsou jiná káva! V létě je nesundám, miluju světlé džínové, ale tento rok se mi zálibily tyto malinové, které bych doplnila bílým tílkem, černou taškou a černými sandálky. 
V mých skříních najdete asi dvoje použitelné šaty, bohužel oboje dvoje jsou společenské. Maxi dress mě nějak omrzely a tak si přeji nějaké veselé kytičkované, puntíkaté nebo i proužkaté. 
A nakonec botky. Na jaře a v létě plánuju nosit balerínky v nude barvě, ale ráda bych si ještě pořídila tyto černé. Č. wedges už v mém botníku jsou také a strašně se na ně těším! Kecky jsou nejpohodlnější na světě, mimo conversek plánuju nosit i tyhle z H&M, mám tmavě modré a jsou skvělé. 
V mé šperkovnici jsou snad jen dvoje naušnice zlaté barvy, proto jsem se rozhodla, že budu hledat než najdu to pravé. Tento náramek je krásně elegantní, prstýnek je jednoduše krásný a tím druhým si nejsem jistá, ale na ruce by mohl vypadat pěkně.
Po tomhle psaníčku koukám už strašně dlouho a pořád se nemůžu rozhodnout jestli ano nebo ne. Béžová nebo šedá kabelka, ta mi chybí ve skříni! Černý kožený pásek je nutností, samé s velkými sponami, chci obyčejný, co padne.

8 komentářů:

  1. Ten zlatý hvězdičkový naramek mne nejvice zaujal.....ten ještě nemam:D!! chtěla bych ho!:) fakt moc pěknej,,,

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je ten náramek a prstýnky. Krása !

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou je to takhle jak je to malý dobrý :D teda mnohem lepší, než kdyby to bylo přes celou stránku :D
    mně se nejvíc líběj ty džínový kraťasy :D

    OdpovědětVymazat
  4. kraťasky, klobouček tilečko a jde se! :)

    OdpovědětVymazat
  5. máme podobný věci, co chceme!:D hezký věci:) stejnou máme hlavně první polovinu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta béžová "tunika" se mi líbí :)) Taky jsem nikdy nebyla nějak velkej fanoušek šatů nebo sukní :D :)

    OdpovědětVymazat