neděle 10. června 2012

6 things what I love


1. Jednoduchost, čistotu, bílou barvu, krásu, originalitu a roztomilost.   Něco, na co neustále koukám s otevřenou pusou. Mít pokoj celý bílý, čistý a krásný je můj sen dlouhou dobu.
19_large

2. Šminky. Ať už jelení loje, kterých mám stovku nebo řasenky. Kosmetika je něco, v čem se vyžívám. Zkouším nové a nové věci a přicházím ráda , na ty které mě baví a sedí mi.
Tumblr_lslpqqwrqe1qjcn4do1_500_large_large

3. Upravené a nalakované nehty. Od malička mě vždy maminka nutila do pěkných, upravených nehtů. Jako dítě jsem si nehty neustále kousala, teď mám nehty pěstěné, dlouhé a zdravé. Naleznete u mě tak deset vyživujících a zpevňujících laků. O těch barevných nemluvě.
Tumblr_m3w9w7lzce1rsk1p7o1_500_large_large

4. Kabelky. Moje obrovská slabina. Mohla bych je kupovat pořád. Musí mi ladit s boty, být kvalitní, krásné. Vždy se v obchodě podívám jako první na kabelky. Nemám jich tisíce, ale bude to vždy má závislost.
Tumblr_m53jns4b8i1qh1253o1_500_large

5. Knihy. Nejsem typ dívky, která radši tráví čas u PC než aby si sedla s knížkou. Právě čtu druhý díl L.A. Candy. Twilight Ságu Rozbřesk jsem přečetla za jediný den. Jsem asi jediná, kdo v tomhle století chodí do knihovny. Chci začíst číst v Angličtině.
1252521-8-1339261217371_large

6. Dárky. Kdo by neměl rád dárky? Miluji období narozenin nebo Vánoc. Balení dárečků, vymýšlení nejroztomilejšího zabalení, ale i trhání dárkového papíru nebo shony v obchodě. 
Tumblr_m59gh0jion1rqlumto1_500_large
Tumblr_lwwzudd7au1qhslhvo1_500_large

6 komentářů:

  1. Nádhera, co jenom dodat :)).

    Naprosto se všemi body souhlasím :3

    OdpovědětVymazat
  2. ve většině bodech ses mi trefila do vkusu:))
    chyběli mi tvé články, budeš psát častěji?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu se snažit psát každý den nebo obden. Tvůj komentář mě strašně potěšil :)))

      Vymazat
    2. to jsem ráda:) tvůj blog jsem si totiž oblíbila hodně:)

      Vymazat
  3. ve všem stebou souhlasím! a ještě bych přidala cestování a boty <3

    OdpovědětVymazat